Connection House Oy: Asiakaslähtöistä IT-palvelua luotettavasti ja mutkattomasti

”Triuvaren palvelu on erittäin ammattimaista ja asiakaslähtöistä. Asiat sovitaan selkeästi etukäteen ja yritys hoitaa sovitut toimenpiteet hyvin ja luotettavasti. Triuvare on kiinnostunut asiakkaan kuulumisista ja sen kanssa on mutkatonta asioida.” – Juha Raittila, toimitusjohtaja, Connection House Oy

Connection House Oy on elinkeinoelämän järjestöjen ja niiden strategisten kumppaneiden myynti- ja markkinointityöhön erikoistunut tamperelainen yritys. Yritys halusi ulkoistaa vastuun koko IT-ympäristönsä ylläpidosta ja valitsi ratkaisukseen Triuvaren Huoleton™ Premium -palvelun.

Huoleton™ Premium -palvelu on kiinteähintainen palvelu, jossa Triuvare toimii yrityksen ulkoistettuna IT-osastona. Kuukausimaksuun kuuluvat esimerkiksi työasemien elinkaaripalvelut, palvelinympäristön ylläpito- ja valvontatyöt, verkon hallinta sekä kaikki tarvittava tuki ja vianselvitys toteutettuna joko etänä tai paikan päällä asiakasyrityksen tiloissa.

Palvelu on nimensä mukaisesti helppo ja huoleton: asiakkaalle ei synny yllättäviä kuluja, ja IT-tuki on helposti saatavilla. Triuvaren IT-henkilö viettääkin joka viikon tiistaiaamupäivän Connection Housella.

– Tämä järjestely on toiminut erittäin hyvin ja palvelu on ollut mutkatonta, kehuu toimitusjohtaja Juha Raittila.

Triuvaren Huoleton™ Premium -paketti on kokonaisvaltainen IT-palvelu, joka räätälöidään asiakaskohtaisesti. Palvelukokonaisuus kootaan yhdessä asiakkaan tarpeisiin sopivaksi.

– Triuvaren kanssa on helppoa suunnitella ja kehittää palveluita yhdessä, koska yritys ottaa asiakkaan kehitysideat ja -ehdotukset vakavasti. Heistä huomaa, että heillä on jatkuva halu kehittää toimintaansa, mikä on hyvin positiivista, Raittila iloitsee.

Triuvarella seurataankin jatkuvasti asiakastyytyväisyyttä, jotta yritys voi tarjota asiakkailleen mahdollisimman hyvää palvelua.

– Triuvare ottaa asiakkaan erittäin hyvin huomioon. He valvovat palvelunsa laatua ja kysyvät säännöllisesti, onko asiakas tyytyväinen saamiinsa palveluihin, Raittila kertoo.


IT-palveluiden hankinta ja ostaminen ovat organisaatioille hankkeita, joilla voidaan saavuttaa kaivatun huolettomuuden lisäksi suoria kustannussäästöjä.



Teimme tarjouspyyntöpohjan helpottamaan IT-palveluntarjoajien vertailua. IT-palveluiden kilpailutuksissa valintaa ohjaa usein palvelukokonaisuuden hinta, mutta palvelukokonaisuuksissa on myös laajoja sisällöllisiä eroja, joiden vertailu voi olla haastavampaa.