Esittelyssä myynnin ja markkinoinnin tiimi: Marko

Toinen Triuvaren uusasiakashankintatiimin uusista vahvistuksista on porilainen Marko Harinen. Triuvaren Tampereen toimistolla työskentelevän Markon työkenttään kuuluu asiakashankinta PK-seudun ulkopuolella. Musiikkimies Markolla on aikaisempaa kokemusta yritysmyynnistä mm. Radio Classicilta.

1. Mitä teet ensimmäisenä, kun tulet töihin?
Työpäivän aluksi käynnistän koneen, otan kupin kahvia ja ainakin harkitsen aamupalaa.

2. Mikä on puhelimesi soittoääni?
Puhelimeni soittoääni on vanha kunnon Nokia Tune. Nostalgiaa ja ärsyttävyyttä sopivassa suhteessa.

3. Mitä biisiä toivot firman saunaillassa?
Firman saunaillassa toivoisin soitettavaksi biisiksi Satyriconin Now, Diabolical, veikeän grooven vuoksi.

4. Mikä on paras elämänohje, jonka olet saanut?
Sen verran olen yrittänyt elämästä oppia, että jokainen päivä on paras päivä elää.

5. Kuka on esikuvasi ja miksi?
Todellisuudesta en taida keksiä esikuvia (paitsi ehkä äiti), mutta fiktiivisistä Hank Moody (Californication) ja Joe McMillan (Halt And Catch Fire).

6. Millä nettisivulla vierailet päivittäin ja mistä syystä?
Muutamillakin nettisivuilla käyn ainakin lähes päivittäin. Sosiaalisen median Facebook ja LinkedIn. Uutissivustoista ainakin yle.fi ja kevyempänä mobiili.fi. Tarkistelen huvikseni myös ajoittain Nokian osakkeen tilannetta Kauppalehden sivuilta, vaikken yhtäkään osaketta omista.

7. Mikä on erikoisin taitosi?
Vaimon mukaan olen erityisen hyvä kuorimaan omenoita ja perunoita.

8. Jos elämäsi olisi jokin TV-sarja, mikä se olisi ja miksi?
Elämääni kuvaava TV-sarja olisi ehdottomasti Twin Peaks, vähintäänkin siksi, että olen asunut kaksi vuotta Suomen Twin Peaksissä Virroilla.

9. Jos perustaisit bändin, mikä sen nimeksi tulisi?
Bändejä on elämässä muutamakin ollut, mutta sellainen visio on tässä vuosikaudet ollut Lost To Be Found-nimisestä yhtyeestä.

10. Jos saisit ottaa Triuvarelta yhden asian tai ominaisuuden, minkä voisit viedä muihin yrityksiin, mitä valitsisit?
Triuvarelta veisin muihin yrityksiin vastaanottavaisuuden ja hyvän tekemisen meiningin.


IT-palveluiden hankinta ja ostaminen ovat organisaatioille hankkeita, joilla voidaan saavuttaa kaivatun huolettomuuden lisäksi suoria kustannussäästöjä.



Teimme tarjouspyyntöpohjan helpottamaan IT-palveluntarjoajien vertailua. IT-palveluiden kilpailutuksissa valintaa ohjaa usein palvelukokonaisuuden hinta, mutta palvelukokonaisuuksissa on myös laajoja sisällöllisiä eroja, joiden vertailu voi olla haastavampaa.