GoGo Liikuntakeskus: Kuntosaliketjun arjessa IT-ongelmat voivat pahimmillaan pysäyttää ihmisten liikkumisen

GoGo Liikuntakeskus on tamperelainen perheyritys. GoGo:lla on Tampereella kolme täyden palvelun liikuntakeskusta ja ympäri Suomen kahdeksan GoGo Express -kuntosalia. IT:n rooli on tärkeä liikuntakeskuksen arjessa. Verkkosivujen, toiminnanohjausjärjestelmän ja sähköpostien tulee toimia huomaamattomasti taustalla arkena ja pyhinä. Liikuntakeskusketjun kasvaessa voimakkaasti pitää IT:nkin pysyä kasvun mukana.

– Meillä on todella paljon projekteja ja palveluja, jotka on tehty yhdessä Triuvaren kanssa. Triuvarelta tulee meille esimerkiksi tukipalvelut, sisäverkko ja sähköpostit. Meidän palvelimemme on Triuvaren hallinnassa ja sisäverkko Triuvaren toteuttama. Kaikki verkkosivuihin liittyvät asiat kuten webhotelli tulevat Triuvarelta. Lisäksi Triuvare toimittaa meille laitteita. Meille on tärkeätä, että Triuvare on sen verran joustava, että pystyy nopeasti toimittamaan asioita ja reagoimaan pyyntöihimme. GoGo on 27-vuotias yritys, ja on suuri apu, että Triuvare on päivittämässä meidän toimintatapoja, kertoo Varpu Jänisniemi, GoGo:n Brand Development Manager.

Apua kasvokkain ja etätuen kautta

“Triuvare on palvellut meitä hyvin ystävällisesti ja ollut aina valmis auttamaan. Triuvaresta on jäänyt tehokas, asiallinen ja ystävällinen kuva. Meistä tuntuu, että meitä kuunnellaan.” – Varpu Jänisniemi, Brand Development Manager, GoGo Liikuntakeskus Oy

Jänisniemen mukaan Triuvare on pyrkinyt aktiivisesti kehittämään GoGo:n IT-ympäristöä. Sähköpostit on siirretty Office 365:een, mikä on vähentänyt ongelmia tuntuvasti. Palvelin on siirretty GoGo:n omista tiloista tietoturvallisempaan sijaintiin. Arjen tukitarpeissa GoGo:lla iloitaan erityisesti Triuvaren etätukimahdollisuudesta:

– Meistä on kätevää, että Triuvare pystyy nopeasti ottamaan etäyhteyden meidän tietokoneisiimme ja korjaamaan kaikki meidän ongelmamme etänä. Se on meille iso apu. Se on nopeaa ja helppoa!

GoGo:lla pidetään siitä, että Triuvarella pääsee asioimaan oikeiden ihmisten kanssa. Asiakkuudenhoitomalli ja nopea reagointi saavat kiitosta Jänisniemeltä.

– Me pidämme siitä, että Triuvarella on kasvot ja tiedetään kenelle soittaa. Mielestäni on kiva, että Triuvare on mukava yritys. Yhteisillä tapaamisilla olemme pystyneet puhumaan suoraan. Jos on ollut jotain ongelmia, niin niihin on päästy heti kiinni. Triuvare on palvellut meitä hyvin ystävällisesti ja ollut aina valmis auttamaan. Triuvaresta on jäänyt tehokas, asiallinen ja ystävällinen kuva. Meistä tuntuu, että meitä kuunnellaan, kehuu Jänisniemi.

 

 

 


IT-palveluiden hankinta ja ostaminen ovat organisaatioille hankkeita, joilla voidaan saavuttaa kaivatun huolettomuuden lisäksi suoria kustannussäästöjä.



Teimme tarjouspyyntöpohjan helpottamaan IT-palveluntarjoajien vertailua. IT-palveluiden kilpailutuksissa valintaa ohjaa usein palvelukokonaisuuden hinta, mutta palvelukokonaisuuksissa on myös laajoja sisällöllisiä eroja, joiden vertailu voi olla haastavampaa.