IT-tukea tarjolla nyt myös päivystyspalveluna!

Asiakkaidemme toiveesta olemme lisänneet valikoimiimme myös päivystyspalvelun!

Tarjolla on kaksi vaihtoehtoa, ilta- ja viikonloppupäivystys sekä ympärivuorokautinen päivystys. Palvelu on suunniteltu niille asiakkaille, joiden liiketoiminta kaipaa ICT-tukipalvelua muulloinkin kuin arkisin virka-aikaan.

Palvelun tuottaa Triuvaren oma henkilökunta. Päivystyksessä tehtäviä töitä ei ole rajattu hätätapauksiin, vaan päivystäjää voi lähestyä millä tahansa omaa työtä häiritsevällä asialla. Päivystäjä vastaa puhelimeen päivystysaikana tai mikäli hän on estynyt vastaamaan, soittaa takaisin viimeistän 15 minuutin sisällä. Päivystäjä aloittaa vianselvityksen etäyhteydellä viimeistään 30 minuutin kuluessa vikailmoituksesta.

Tukipalvelut nyt tarjolla myös kellon ympäri!

Päivystyspalvelun kuukausihinta sisältää itse päivystyksen. Varsinaiset työt veloitetaan asiakkaan tukipalvelumallin mukaisesti ilta-, yö- ja viikonloppulisineen.

Ilta- ja viikonloppupäivystys:
– Päivystys ma-pe klo 17-22 ja la-su 9-20.
– Sisältää juhlapyhät, pois lukien jouluaatto, joulupäivä ja tapaninpäivä, juhannusaatto sekä juhannuspäivä.
– Kiinteä hinta 600 € / kk. Veloitus päivystysaikana tehdystä työstä Triuvaren normaalin tuntihinnan ja kertoimien mukaan.

Ympärivuorokautinen päivystys:
– Päivystys ympäri vuorokauden kaikkina päivinä.
– Kiinteä hinta 900 € / kk. Veloitus päivystysaikana tehdystä työstä Triuvaren normaalin tuntihinnan ja kertoimien mukaan.

Päivystyspalvelu on saatavissa myyntimme kautta, myynti@triuvare.fi tai 03 389 1600.


IT-palveluiden hankinta ja ostaminen ovat organisaatioille hankkeita, joilla voidaan saavuttaa kaivatun huolettomuuden lisäksi suoria kustannussäästöjä.



Teimme tarjouspyyntöpohjan helpottamaan IT-palveluntarjoajien vertailua. IT-palveluiden kilpailutuksissa valintaa ohjaa usein palvelukokonaisuuden hinta, mutta palvelukokonaisuuksissa on myös laajoja sisällöllisiä eroja, joiden vertailu voi olla haastavampaa.