Miksi valita jatkuva IT-kumppanuus satunnaisen tuntityön sijaan?

Jatkuva IT-kumppanuus auttaa ennakoimaan ongelmatilanteet jo ennen niiden syntymistä. Tällöin esimerkiksi tietoturvauhat, työasemien sekä palvelinten kovalevyn tai muistin täyttyminen sekä muut yleiset IT-haasteet ja ongelmat havaitaan aikaisessa vaiheessa ja niiden ratkaiseminen hoituu kivuttomammin. Jatkuvan IT-kumppanin on otettava vastuulleen kaikki yrityksen IT-palvelut, jolloin yrityksen resurssit pystytään hyödyntämään tehokkaammin oman liiketoiminnan kannattavuuden parantamiseen. Jatkuva IT-kumppanuus ei kuitenkaan tarkoita pitkän määräaikaisen sopimuksen solmimista. Kumppanuuden tulee määräaikaisen sopimuksen sijaan pohjautua hyvään kumppanuussuhteeseen ja aidosti toimivaan palveluun.

Kumppanina Triuvare tarjoaa jatkuvan etätuen ja lisäksi henkilökohtaista lähitukea yrityksen tarpeen mukaan. Lähitukea voidaan tarvittaessa tarjota säännöllisesti esimerkiksi kuukausittain tai viikoittain. Triuvare tarjoaa useita palvelumalleja jatkuvaan IT-tukeen ja palvelukokonaisuus räätälöidään aina vastaamaan yrityksen todellista tarvetta. Valittua palvelumallia voidaan muuttaa joustavasti yrityksen tarpeen muuttuessa. Jatkuva IT-tuki ei ole pelkästään virheiden korjaamista, vaan kumppanuus synnyttää kehitysideoita kohti tehokkaampaa palvelukokonaisuutta. Kumppanuusmallista muodostuukin yleensä satunnaisesti ostettua tuntityötä edullisempi kokonaisuus.

Mikäli asiakas haluaa ulkoistaa IT-palvelunsa kokonaisvaltaisesti tai tarkoituksena on lisätä henkilöstön aikaa tuottavalle työlle, suosittelemme ehdottomasti jatkuvaa IT-kumppanuutta.

Kiinteähintaiseen kuukausipalveluun kuuluu mm:
-ohjelmistopäivitykset
-verkon ja verkkolaitteiden hallinta
-palvelinylläpitopalvelu
-jatkuva vianselvityspalvelu
-laitteiden tilaaminen
-asiakasvastaava, joka vastaa yrityksenne IT – ympäristön jatkuvasta kehittämisestä.


IT-palveluiden hankinta ja ostaminen ovat organisaatioille hankkeita, joilla voidaan saavuttaa kaivatun huolettomuuden lisäksi suoria kustannussäästöjä.



Teimme tarjouspyyntöpohjan helpottamaan IT-palveluntarjoajien vertailua. IT-palveluiden kilpailutuksissa valintaa ohjaa usein palvelukokonaisuuden hinta, mutta palvelukokonaisuuksissa on myös laajoja sisällöllisiä eroja, joiden vertailu voi olla haastavampaa.