Päivystys

Tarvitsetko laajennettuja palveluaikoja IT-tukeen? Päivystyspalvelumme on suunniteltu niille asiakkaille, joiden liiketoiminta kaipaa ICT-tukipalvelua muulloinkin kuin arkisin virka-aikaan.

 

Palvelun tuottaa Triuvaren oma henkilökunta. Päivystyksessä tehtäviä töitä ei ole rajattu hätätapauksiin, vaan päivystäjää voi lähestyä millä tahansa omaa työtä häiritsevällä asialla. Päivystäjä vastaa puhelimeen päivystysaikana tai mikäli hän on estynyt vastaamaan, soittaa takaisin viimeistän 15 minuutin sisällä. Päivystäjä aloittaa vianselvityksen etäyhteydellä viimeistään 30 minuutin kuluessa vikailmoituksesta.

Päivystyspalvelun kuukausihinta sisältää itse päivystyksen. Varsinaiset työt veloitetaan asiakkaan tukipalvelumallin mukaisesti ilta-, yö- ja viikonloppulisineen. Tarjolla on kaksi vaihtoehtoa, ilta- ja viikonloppupäivystys sekä ympärivuorokautinen päivystys.

Ilta- ja viikonloppupäivystys:

  • Päivystys ma-pe klo 17-22 ja la-su 9-20.
  • Sisältää juhlapyhät, pois lukien jouluaatto, joulupäivä ja tapaninpäivä, juhannusaatto sekä juhannuspäivä.
  • Kiinteä hinta 600 € / kk. Veloitus päivystysaikana tehdystä työstä tehdään Triuvaren normaalin tuntihinnan ja ilta- tai viikonloppukertoimien mukaan.

Ympärivuorokautinen päivystys:

  • Päivystys ympäri vuorokauden kaikkina päivinä.
  • Kiinteä hinta 900 € / kk. Veloitus päivystysaikana tehdystä työstä tehdään Triuvaren normaalin tuntihinnan ja ilta-, yö- tai viikonloppukertoimien mukaan.

IT-kilpailuttamisen opas

Pilvipalvelintilan ostajan-opas

PK-yrityksen tietoturvaopas

Kysy lisää tai pyydä tarjous!

Mietitään yhdessä yrityksellesi sopivat palvelut, jotka lisäävät työtehoa ja poistavat kaikki tietotekniikkamurheet.