Tukipalvelut - Basic ja Light

Asiantuntijamme antavat tukea haastavissakin tilanteissa ja ratkovat loppukäyttäjien ongelmia. Loppukäyttäjille on aina yksi selkeä kontaktipiste, jonka kautta ICT-tukeen saa yhteyden.

Tukipalvelumallimme on suunniteltu erityisesti oman organisaation apukäsiksi. Tukipalvelu voi olla vaikkapa loppukäyttäjän perustukea, palvelimen vianselvitystä tai uuden tulostimen asennusta. Halutessasi voit ulkoistaa tukipalveluiden lisäksi myös muita osa-alueita, kuten palvelinylläpidon, laiteasennukset, päivitystenhallinnan jne.

Basic

Satunnaiseen tukitarpeeseen, tuntilaskutus.

Lue lisää

Light

Säännölliseen tukitarpeeseen, kuukausittainen tuntikiintiö.

Lue lisää

Päivystys

Tarjolla on kaksi vaihtoehtoa, ilta- ja viikonloppupäivystys sekä ympärivuorokautinen päivystys. Palvelu on suunniteltu niille asiakkaille, joiden liiketoiminta kaipaa ICT-tukipalvelua muulloinkin kuin arkisin virka-aikaan.

Lue lisää

IT-kilpailuttamisen opas

Pilvipalvelintilan ostajan-opas

PK-yrityksen tietoturvaopas


Kysy lisää tai pyydä tarjous!

Mietitään yhdessä yrityksellesi sopivat palvelut, jotka lisäävät työtehoa ja poistavat kaikki tietotekniikkamurheet.