ICT-tukipalvelut tuntityönä
Asiantuntijamme antavat tukea haastavissakin tilanteissa ja ratkovat loppukäyttäjien ongelmia. Loppukäyttäjille on aina yksi selkeä kontaktipiste, jonka kautta ICT-tukeen saa yhteyden.
Asiantuntijamme antavat tukea haastavissakin tilanteissa ja ratkovat loppukäyttäjien ongelmia. Loppukäyttäjille on aina yksi selkeä kontaktipiste, jonka kautta ICT-tukeen saa yhteyden.
Tukipalvelumallimme on suunniteltu erityisesti oman organisaation apukäsiksi. ICT-tukipalvelu voi olla vaikkapa loppukäyttäjän perustukea, palvelimen vianselvitystä tai uuden tulostimen asennusta. Halutessasi voit ulkoistaa tukipalveluiden lisäksi myös muita osa-alueita, kuten palvelinylläpidon, laiteasennukset ja päivitystenhallinnan.
ICT-palveluiden ja -tuen hankkiminen tuntityönä on erinomainen tapa skaalata oman organisaation lisäresursseja tai -osaamista nopeasti. Satunnainen työ on kuitenkin aina satunnaista. Siksi yrityksissä kannattaa panostaa ICT-kumppanin valintaan ja juuri organisaation tarpeisiin sopivan palvelumallin löytämiseen.
Lue lisää esimerkiksi näistä artikkeleista:
ICT-palveluiden kilpailuttamisella on mahdollista saavuttaa merkittäviä liiketoimintahyötyjä. Oman yrityksen tarpeisiin sopivimman kumppanin löytäminen voi kuitenkin olla hankalaa. Kokosimme maksuttoman oppaan palveluntarjoajien kilpailuttamisen tueksi.
Tarjolla on kaksi vaihtoehtoa, ilta- ja viikonloppupäivystys sekä ympärivuorokautinen päivystys. Palvelu on suunniteltu niille asiakkaille, joiden liiketoiminta kaipaa ICT-tukipalvelua muulloinkin kuin arkisin virka-aikaan.
Lue lisää
Triuvare Huoleton™ Premium on organisaatiosi ulkoistettu ICT-osasto, joka tekee jatkuvaa kehityskohteiden paikantamista, ongelmien ennaltaehkäisyä ja antaa loppukäyttäjille yhden yhteyspisteen kaikkiin tarpeisiin.
Katso myös Premium