Tukipalvelut tuntityönä

Asiantuntijamme antavat tukea haastavissakin tilanteissa ja ratkovat loppukäyttäjien ongelmia. Loppukäyttäjille on aina yksi selkeä kontaktipiste, jonka kautta ICT-tukeen saa yhteyden.

Tukipalvelumallimme on suunniteltu erityisesti oman organisaation apukäsiksi. Tukipalvelu voi olla vaikkapa loppukäyttäjän perustukea, palvelimen vianselvitystä tai uuden tulostimen asennusta. Halutessasi voit ulkoistaa tukipalveluiden lisäksi myös muita osa-alueita, kuten palvelinylläpidon, laiteasennukset, päivitystenhallinnan jne.

Huoleton™ ICT-tuki

Säännölliseen tukitarpeeseen, kuukausittainen tuntikiintiö.

Lue lisää

Päivystys

Tarjolla on kaksi vaihtoehtoa, ilta- ja viikonloppupäivystys sekä ympärivuorokautinen päivystys. Palvelu on suunniteltu niille asiakkaille, joiden liiketoiminta kaipaa ICT-tukipalvelua muulloinkin kuin arkisin virka-aikaan.

Lue lisää

Huoleton™ Premium

Triuvare Huoleton™ Premium on organisaatiosi ulkoistettu IT-osasto, joka tekee jatkuvaa kehityskohteiden paikantamista, ongelmien ennaltaehkäisyä ja antaa loppukäyttäjille yhden yhteyspisteen kaikkiin tarpeisiin.

Katso myös Premium

IT-kilpailuttamisen opas

Pilvipalvelintilan ostajan-opas

PK-yrityksen tietoturvaopas

Kysy lisää tai pyydä tarjous!

Mietitään yhdessä yrityksellesi sopivat palvelut, jotka lisäävät työtehoa ja poistavat kaikki tietotekniikkamurheet.