Huoleton™ ICT-tuki

Triuvare Huoleton™ ICT-tuki on IT-tukipalvelumalli säännölliseen tarpeeseen asiakkaalle, joka johtaa itse omaa päivittäistä IT:tänsä. Kokenut tukitiimimme auttaa, kun ongelmia ilmenee. Asiakkaan kanssa sovitaan ennalta tuntikiintiöstä ja sen ylittävät tunnit laskutetaan erikseen. Tukipalvelun asiakkailla on usein oma tietohallinto, jonka apukäsinä toimimme.

 

Tuntikiintiötä voi käyttää kaikenlaiseen IT:hen liittyvään työhön, kuten käyttäjätuki, palvelinongelmien ratkominen, käyttäjätunnusten hallinnointi jne. Ratkomme asiakkaamme lähettämät palvelupyynnöt nopeasti ja luotettavasti. Kiintiön ylittävät tunnit laskutetaan tuntihinnalla.

Tukipalvelun lisäksi asiakas tarvitsee usein jonkin verran kehitystöitä. Pienet kehitystyöt, kuten palvelimien asennukset, voidaan tehdä tuntihinnalla. Isommat kehitysprojektit hinnoitellaan erikseen ja etukäteen, mikä on myös asiakkaalle edullisempi malli.

Huoleton™ ICT-tuki

Käyttäjätuki

Palveluun kuuluu käyttäjätuki koko organisaation ICT-ongelmissa, kuten tulostusongelmissa, verkko-ongelmissa jne. sekä yksittäisen käyttäjän kohtaamissa haasteissa. Päivystys arkisin klo 7-17.

Tarkka raportointi

Asiakasvastaavamme seuraavat kiintiöiden käyttöä ja ehdottavat tarvittaessa sen suurentamista tai pienentämistä, jotta et maksa turhasta. Pääset helposti myös itse seuraamaan tuntikiintiön käyttöä käytössäsi olevien dynaamisten raporttien avulla.

Laskutus

Palvelu laskutetaan tuntikiintiön mukaan. Sovitun kiintiön ylittävät tunnit laskutetaan tuntihinnalla.

Huoleton™ ICT-tuki -palvelukokonaisuus

 

  • Kun halutaan tuttu ja turvallinen apuri IT-asioihin.
  • Kun apukäsiä tarvitaan säännöllisesti, mutta oma organisaatio hoitaa IT-asioiden johdon. Tuntikiintiön ostaminen on edullisempaa kuin pelkän tuntihinnan.
  • Kun halutaan ulkoistaa IT-tuen lisäksi esimerkiksi palvelinylläpito, päivitystenhallinta, koneasennukset tai mobiililaitehallinta.

 

 

Hinnoittelu

Huoleton™ ICT-tuki perustuu tuntikiintiön hinnoitteluun, jossa tuntihinta on sitä edullisempi, mitä isomman kiintiön asiakas ostaa. Kiintiön ylittävät tunnit veloitetaan tuntihinnalla. Sovittua tuntimäärää voi muuttaa, mikäli tarpeet muuttuvat.

Asiakkaan tiloissa tapahtuva IT-tuki laskutetaan: per alkava 60 min.
Puhelimitse ja etäyhteyden kautta tapahtuva IT-tuki laskutetaan: per alkava 30 min.

1-5 h/kk  
63,82 €/h  
6-10 h/kk  
58,73 €/h  
11-20 h/kk  
54,01 €/h  
21-30 h/kk  
49,70 €/h  
31 - h/kk  
45,72 €/h  
Kiintiön ylittävät tunnit  
79,78 €/h  

Hintaesimerkkejä

2 h / kk  
127,64 € / kk  
6 h / kk  
352,38 € / kk  
10 h / kk  
587,30 € / kk  
25 h / kk  
1242,50 € / kk  
50 h / kk  
2286 € / kk  
100 h / kk  
4572 € / kk  

Kysy aiheesta lisää

Kiti Rantanen

Ratkaisumyyjä
kiti.rantanen@triuvare.fi
044 2383 593


IT-kilpailuttamisen opas

Pilvipalvelintilan ostajan-opas

PK-yrityksen tietoturvaopas

Kysy lisää tai pyydä tarjous!

Mietitään yhdessä yrityksellesi sopivat palvelut, jotka lisäävät työtehoa ja poistavat kaikki tietotekniikkamurheet.