Tekninen vastaava

Tekninen vastaava huolehtii asiakkaan ICT-ympäristöstä kokonaisuutena. Tekninen vastaava tuntee asiakkaan ICT-ympäristön ja sen kehityskohteet.

ICT-ympäristön kehittämisessä kokonaiskuvan hahmottaminen on erityisen tärkeää, jotta kokonaisuuden palat sopivat yhteen mahdollisimman saumattomasti. Tekninen vastaava seuraa sekä asiakasympäristöön toivottavia kehityskohteita että asiakkaalta tulevien palvelupyyntöjen trendejä, joiden avulla tunnistetaan parhaat tavat toteuttaa muutoksia. Tekninen vastaava ottaa kantaa muutoksiin, jotta valittavat ratkaisut ovat asiakasympäristöön mahdollisimman sopivia. Aina ei esimerkiksi ole kustannustehokasta valita kaikkein edistyksellisimpiä ratkaisuja, vaan parhaiten sopiva vaihtoehto voi olla jokin muu.

Näistä osista palvelu koostuu

Kokonaiskuva

Tekninen vastaava on perillä asiakkaan ympäristöstä ja siinä tapahtuvista muutoksista. Tekninen vastaava osallistuu asiakastapaamisiin ja toimii Triuvaren muun henkilökunnan apuna esimerkiksi silloin, kun ongelmanratkaisua varten tarvitaan yksityiskohtaisia lisätietoja asiakkaan ympäristöstä. Näin pystymme ratkomaan palvelupyynnöt mahdollisimman nopeasti ja asiakasta häiritsemättä.

Kehityskohtien tunnistaminen

Tekninen vastaava tuntee asiakkaan ympäristön, jolloin kehityskohtiin voidaan puuttua esimerkiksi ICT-ympäristöä kehittämällä, ohjeistusta parantamalla tai asiakkaan henkilöstöä kouluttamalla. Tekninen vastaava myös seuraa asiakkaan palvelupyyntöjä ja pyrkii tunnistamaan asioita, joihin voidaan puuttua.

Kehitysprojektit

Tekninen vastaava on kartalla asiakkaan ympäristöön tehtävistä kehitysprojekteista. Asiakasympäristön tuntemus on arvokasta tietoa siihen, miten mikäkin tekninen ratkaisu kannattaa kyseisessä ympäristössä toteuttaa, jotta ratkaisu sopii mahdollisimman saumattomasti olemassa olevaan ICT-ympäristöön.

Miksi hankkia tekninen vastaava palveluna?

  • Tietohallintopäällikön vastine pienemmissä organisaatioissa, joissa ei tarvita hallinnollista ICT-päällikköä
  • Pitää huolen jatkuvasta kehityksestä ja kehityksen aallonharjalla pysymisestä
  • Huolehtii ympäristön tietoturvasta ja ajantasaisuudesta
  • Seuraa ICT-ympäristön tilaa ja kehitystä teknisestä näkökulmasta
  • Ottaa kantaa siihen, miten uudet järjestelmät saadaan sulautumaan olemassa olevaan ratkaisuun

Tekninen vastaava huolehtii siitä, että kehitysprojektit tehdään järkevästi ja uudet ICT-infran palaset sopivat yhteen olemassaolevan ratkaisun kanssa.

Teknisenä vastaavana toimivat Triuvaren kokeneimmat asiantuntijat.

Hinnoittelu

1-10 työaseman ympäristössä  
100 € / kk  
11-25 työaseman ympäristössä  
200 € / kk  
26-50 työaseman ympäristössä  
300 € / kk  
51-100 työaseman ympäristössä  
600 € / kk  
101-250 työaseman ympäristössä  
900 € / kk  
251-500 työaseman ympäristössä  
1500 € / kk  
500+ työaseman ympäristössä  
2400 € / kk  

Kysy aiheesta lisää

Mikko Tukia

Key Account Manager
mikko.tukia@triuvare.fi
044 327 5531


IT-kilpailuttamisen opas

Pilvipalvelintilan ostajan-opas

PK-yrityksen tietoturvaopas

Varaa 30 minuutin keskusteluaika asiantuntijamme kanssa!

Mietitään yhdessä yrityksesi tilanteeseen sopivat ratkaisut, joilla lisätään työtehoa ja poistetaan tietotekniikkamurheet. Pääset samalla kysymään kaikki mieltäsi askarruttavat kysymykset. Täytä lomake niin olemme sinuun yhteydessä ajan sopimiseksi. Mikäli sinulla on kysymys asiakastukeemme, katso yhteystiedot täältä!