Strategista kasvua ja liiketoiminnan kehittämistä digitalisaation ja modernin ICT-infran avulla.
Strategista kasvua ja liiketoiminnan kehittämistä digitalisaation ja modernin ICT-infran avulla.
Vexve Oy on maailman johtava venttiiliratkaisujen toimittaja kaupunkien ja teollisuuden lämmitys- ja jäähdytystarpeisiin. Pitkän perheyritystaustan jälkeen Vexven omistaja vaihtui vuonna 2016. Uusi omistaja on pitkäjänteisesti keskisuuria yrityksiä kehittävä DevCo Partners Oy, jonka johdolla Vexve toteuttaa kunnianhimoista kasvustrategiaansa.
Triuvare on toiminut Vexven IT-kumppanina maaliskuusta 2019 alkaen. Tuolloin Vexve etsi asiantuntevaa IT-kumppania, jonka kanssa hän voisi vastata kasvavan yrityksen uudenlaisiin tarpeisiin ICT:n avulla. “Meidän ICT:n peruspalvelut olivat kyllä ihan kohtuullisella tasolla, mutta tarvitsimme paremmat valmiudet yrityksemme kasvutavoitteiden saavuttamiseen”, Hämäläinen kertoo.
Hämäläinen uskoo Triuvaren olevan juuri oikeanlainen kumppani Vexven ICT:n kehittämiseen. “Yhteistyömme aikana on toteutunut esimerkiksi tämä yrityskauppa. Eli suunta meillä on oikea ja selkeä”, Hämäläinen sanoo. “Yhteistyömme on kestänyt nyt vajaan vuoden. Tänä aikana olemme tehneet muun muassa IT-infran kehityssuunnitelman ja toteuttaneet näitä kehityskohteita suunnitelman mukaisesti”, hän kertoo ja jatkaa “Sen lisäksi minulla on mielessä muita asioita, joita haluan Triuvaren kanssa kehittää. Ei pelkästään IT-infraan liittyviä asioita, vaan vielä lähemmäksi yrityksemme liiketoimintaa meneviä toimintatapoihin ja prosesseihin liittyviä asioita”.
Yksi IT-kumppanin tärkeimmistä ominaisuuksista on sen asiakaspalveluhenkisyys. Hämäläinen kertoo, että loppukäyttäjäpalveluiden toimivuus on kriittistä. Muuten IT-haasteet näkyvät suoraan hänen omalla työpöydällään. Ja jos hänen tai muun henkilöstön työaikaa menee arkisten IT-haasteiden ratkaisemiseen, on se aina pois tuottavan työn tekemisestä.
“Joustava ja ammattitaitoinen IT-tuki on loppukäyttäjälle tärkeintä arjessa. Silloin huomio voi keskittyä oman työn tekemiseen, oli se sitten asiakaspalvelua, tuotekehitystä tai tuotannon arkea”, Hämäläinen sanoo.
Triuvaren asiantuntijat saavat kiitosta Vexven henkilöstöltä, jotka asioivat IT-tuen kanssa arjessaan. “Soitan Triuvaren tukeen heti, jos esimerkiksi jokin sovelluksista toimii hitaasti tai niissä on jokin ongelma”, kertoo Vexven asiakaspalvelukoordinaattori Lijun Tuikka.
Haluatko lukea lisää IT-kumppanuuden tuomista hyödyistä? Lataa maksuton case-kuvaus ja lue, miten Vexven IT-päällikkö Jarkko Hämäläinen ja asiakaspalvelukoordinaattori Lijun Tuikka kertovat IT-kumppanuuden tuomista eduista ja liiketoimintahyödyistä.
Haluan ehdottomasti syventää yhteistyötä Triuvaren kanssa myös tulevaisuudessa. Näen, että heillä on kiinnostusta ja kykyä vastata meidän tarpeisiimme jatkossakin.
IT-päällikkö, Vexve Oy