Tehoduo Triuvaren kulissien takana

Triuvaren toimistolla puuhailee IT-asiantuntijoiden lisäksi hallinnon sekä myynnin ja markkinoinnin väkeä. Kovaa vauhtia kasvavassa yrityksessä työntekijöillä on mahdollisuus myös nopeaan urakehitykseen. Triuvare-uransa aikana isompiin saappaisiin ovat kasvaneet back office -tehtävissä aloittaneet Sanna Mustonen ja Annika Heino, jotka aloittivat uusilla nimikkeillä vuodenvaihteessa.

Hallintopäällikkö Sannalla on toimiston langat käsissään. Työuraa Triuvarella on takana nyt neljä vuotta. Sannan vastuulle kuuluvat taloushallinto, henkilöstöhallinto, toimistopalvelut sekä hallintoon liittyvät kehitysprojektit. Sanna tekee töitä myös laskutuksen ja budjetoinnin parissa. Aina kun jotain tarvitsee laskea, Sanna hoitaa homman.

Hallintopäällikkö Sanna Mustonen (vasemmalla) ja henkilöstövastaava Annika Heino pitävät toimiston pyörät pyörimässä

– Sanna on aloittanut tavallisena back office -duunarina, joka teki kaikkea koneasennuksista lähtien, ja on sitä kautta edennyt hallintopäälliköksi oman työpanoksensa ja persoonansa avulla. Sannan merkitys Triuvarelle on todella suuri. Sanna on luotettava, tarkka ja joustava sekä erittäin kärsivällinen. Sannalla on silmää yksityiskohdille ja hän on hyvällä tavalla pikkutarkka. Täydennämme toisiamme hyvin. Itse olen enemmän se luova tyyppi, ja Sanna sitten vastaa yksityiskohdista, kertoo Annika.

Henkilöstövastaava Annika puolestaan tuli taloon helmikuussa 2016 osa-aikaisena assistenttina auttamaan käytännön tehtävissä ja toimimaan myynnin apuna. Sannan työkuorma oli kasvanut ja painottunut yrityksen talouden pyörittämiseen, jolloin back office -tehtäviin ei enää jäänyt aikaa. Annikallekin ura Triuvarella toi nopeasti uusia haasteita.

– Henkilökunta on tänä aikana tuplaantunut ja työmäärä siinä samalla kasvanut, joten toimitusjohtaja Toni Rantasen piti ruveta myös luopumaan osasta omia tehtäviään. Henkilöstöhallinto oli luonteva kokonaisuus jonka voi siirtää eteenpäin, ja se on minua kiinnostava osa-alue, joten sovimme, että vastuu henkilöstöasioista siirtyy minulle. Teen kaikkea mikä liittyy resursointiin, työvuorolistoihin, lomiin, työhyvinvointiin, palkkamallien kehitykseen sekä uusien työntekijöiden rekrytointeihin ja perehdytyksiin. Tällä hetkellä isona projektina on uusien toimitilojen remontointi ja niihin muutto.

– Annika on todella aikaansaava! Annika ei pelkää mitään työtehtävää eikä koskaan valita tai sano ettei tämä minun työtehtäviini kuulu. Annika on myös työyhteisön hauskuuttaja, joka on hyvä ideoimaan pieniä juttuja piristämään työkavereiden arkea. Annikalta hoituu erittäin luontevasti juuri HR-puolen työtehtävät, sillä Annika on ihmisläheinen ja hyvä kuuntelemaan, kertoo Sanna.

Molemmat naiset ovat viihtyneet Triuvarella hyvin.

– Triuvarella on todella rento meininki ja jokainen saa olla oma itsensä. Mielipiteensä saa sanoa, ja ne otetaan huomioon. Työnantaja kehittyy koko ajan ja haluaa mennä eteenpäin. Tämä on hyvä paikka olla töissä – aika erikoinen työtarjous pitäisi tulla, että edes harkitsisin vaihtamista, kertoo Sanna.

Samoilla linjoilla on myös Annika:

– Olen tykännyt oikein paljon! Töitä saa tehdä ihan niin paljon kuin ikinä jaksaa. Tykkään työyhteisöstä paljon ja meillä on hyvä porukka, mikä auttaa jaksamaan. On mukavaa ja mielenkiintoista olla kasvuyrityksessä töissä. Viime vuosihan mentiin aika kovaa haipakkaa, eikä nyt olla jarrua painamassa. On mielenkiintoista nähdä, mihin tämä vielä viekään. Uusi toimipistekin on avattu Vantaalle, joten sen uudet mahdollisuudet tulevat vielä nykyisen päälle. Olen viihtynyt oikein hyvin ja olen ajatellut pysyä täällä vielä pitkään!

 


IT-palveluiden hankinta ja ostaminen ovat organisaatioille hankkeita, joilla voidaan saavuttaa kaivatun huolettomuuden lisäksi suoria kustannussäästöjä.



Teimme tarjouspyyntöpohjan helpottamaan IT-palveluntarjoajien vertailua. IT-palveluiden kilpailutuksissa valintaa ohjaa usein palvelukokonaisuuden hinta, mutta palvelukokonaisuuksissa on myös laajoja sisällöllisiä eroja, joiden vertailu voi olla haastavampaa.