Tukipalvelumme kehittyvät

Uusi palvelupyyntöjärjestelmämme helpottaa tukipalveluiden käyttöä

Moni asiakkaamme on huomannut lähettäessään sähköpostia tuki@triuvare.fi osoitteeseen, että paluuviestimme ovat ulkonäöltään hieman erinäköisiä kuin aiemmin. Muutos liittyy uuteen palvelupyyntöjärjestelmäämme, jonka avulla tukipalveluiden käyttöä helpotetaan seurannan kannalta.

Erityisesti monivaiheisten toimenpiteiden hallinta ja seuranta on jatkossa helpompaa, sillä yhteen palvelupyyntöön voidaan dokumentoida yksittäisiä lisäyksiä sekä lisätietoja eri henkilöiltä, ja niitä pääsee halutessaan tarkastelemaan järjestelmästä omilla tunnuksilla.

Uudistus ei muuta tukipalveluiden yhteydenottojen toimintatapoja laisinkaan eli jatkossa tukeemme voi ottaa yhteyttä normaaliin tapaan puhelimitse tai sähköpostitse. Uudesta järjestelmästä on hyötyä erityisesti sellaisissa tilanteissa, joissa tukipyynnön tilasta halutaan lisätietoja ilman puhelinsoittoa tai sähköpostittelua.

Halutessaan palvelupyyntöjärjestelmään voi tilata omat tunnukset täältä.


IT-palveluiden hankinta ja ostaminen ovat organisaatioille hankkeita, joilla voidaan saavuttaa kaivatun huolettomuuden lisäksi suoria kustannussäästöjä.



Teimme tarjouspyyntöpohjan helpottamaan IT-palveluntarjoajien vertailua. IT-palveluiden kilpailutuksissa valintaa ohjaa usein palvelukokonaisuuden hinta, mutta palvelukokonaisuuksissa on myös laajoja sisällöllisiä eroja, joiden vertailu voi olla haastavampaa.