Maaliskuun Windows-päivityksissä on havaittu ongelmaa, johon Microsoft on julkaissut korjaavan KB5023696-päivityksen. Joillekin työasemille tämä päivityspaketti on asentunut ja tulostustoiminta on jatkunut normaalisti. Seuraavassa on muutamia vinkkejä, mikäli kohtaat näitä tulostinongelmia.
Tarkista Windows-päivitykset
1. Valitse Aloitus > Asetukset (Settings).
2. Valitse Päivittäminen ja suojaus (Update & Security).
3. Valitse Windows Update > Tarkista päivitykset (Check for updates). Tarkista löytyykö aiemmin mainittu KB5023696-päivitys listalta, ja jos löytyy, niin asenna se ja käynnistä tietokone uudelleen.
Päivitykset asentuvat työasemille yleensä taustalla tietokoneen käyttäjälle huomaamatta ja päivitysten viimeistely vaatii koneen uudelleenkäynnistyksen:
Mikäli tarvitset apua päivitysten suorittamiseen tai tulostinyhteys ei korjaantunut näillä vinkeillä, niin ota yhteyttä Triuvaren ICT-tukeen puhelimitse 020 555 0 555 tai sähköpostitse tuki@triuvare.fi.